25.2.07

Policies sense pistoles

Durant els dies de la Fira hem pogut observar que a la nostra Vila hi havia molta presència policial fins al punt que gairebé varem poder veure un Guàrdia a cada cantonada.

Però hem de dir que en aquest assumpte, un cop més, hi ha trampa: la gran majoria d’ells no porten armament, és a dir, no han passat pel corresponent curs de l’escola de policia. Això significa que la falta de formació dels guàrdies urbans així com la seva precarietat estan a l’ordre del dia. I sinó, que algú ens expliqui com és que a un agent se li pot escapar un tret a la via pública!

Però, si al final tots ells passen per l’acadèmia, quants romandran a Molins de Rei? Quines garanties hi ha que no segueixin l’exemple dels seus antecessors i se’n vagin a altres poblacions?

Mobbing, queixes internes, assumptes no aclarits... Què serà el següent? Veurem a anti-sistema molinencs vestits de blau?

De bon rotllo, això només ho pot arreglar en Montserrat, el tot-terreny de l’Ajuntament.

Comments:
ENRIC FRANCH PUJOL, Concejal de Seguridad ciudadana del Ayuntamiento de Molins de Rei, candidato preferente al Premio “SAN RAFAEL” (Como todos saben, Sant Rafael es el patrón de la Policía Local) Hemos escogido como candidato a este Concejal, dadas sus peculiares características en la dirección política de la Policía Local de Molins de Rei.

Como consecuencia de su gestión :

Molins de Rei es un municipio puntero en abrir expedientes disciplinarios contra policías locales.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a expedientes sancionadores que han tenido que ser revocados por los tribunales de justicia .

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a horas extras del personal.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a absentismo laboral.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a fugas de personal.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a coste de formación del personal de nuevo ingreso, ya que al poco tiempo de entrar, se ven obligados a abandonar su trabajo por la presión ambiental negativa.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a gastos derivados de contratación de abogados externos que defiendan delante de los tribunales, las continuas decisiones políticas equivocadas.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a la precariedad laboral del personal. La mayoría de los agentes son interinos o habilitados. Con ello se garantiza su silencio ante las continuas irregularidades internas.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a mandos en situación de precariedad laboral (habilitados o interinos). Con ello se garantiza su silencio ante las continuas irregularidades internas.

Molins de Rei es un municipio puntero en lo que respecta a poco personal en servicio, teniendo en cuenta la relación: número de habitantes / extensión de población.

A pesar de los enormes recursos económicos utilizados, la organización policial no levanta cabeza, siendo una practica habitual su aparición en los medios de comunicación.
 
Perquè no expliqueu bé això del tret aquest?
Perquè ara ho dieu sense dir res, es llegeix a alguns comentaris dient que era en un cotxe, etc... i pels qui no sabem ben bé de què va la cosa, trobo que és prou greu com perquè ho expliqueu com cal en un article.

Això si no és que és una bola...
 
MOLINA TORNA!!!!
 
Tomàquet, no et tallis, no et sembla una bona notícia el escrit que encara es deu està filtrant referent a l'escola Taller?, mentre això s'samaga hi ha algú que en pateix les coseqüències, i si no pregunteu-li a la regidora de Promoció Económica, o és que els assetjats si no son policies o caps s'han de discriminar?, salutacions i fins aviat, tomàquet.
 
Eso,eso que miren lo que están haciendo ese par de impresen... con el alumnado, por lo que parece la regidora está ya alertada pero, ¿tomarán medidas?, esperemos no haya un nuevo contrato de escuela taller con estos "tipos" y sancionen sus comportamientos... .

Un ciudadano.
 
MOLINA TORNA TU ETS L'AUTENTIC CAP
 
Noi,ara ja és massa tard. El problema és que no sabem valorar el que tenim, i desprès passa el que pasa.
 
Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

La meva foto
Nom:
Ubicació: Molins de Rei, Catalunya